صفحه اصلی » درباره ما » افتخارات » هفتمین جشنواره ستاره های فن آوری
star 94
هفتمین جشنواره ستاره های فن آوری ایران
تاریخ : 15 اسفند ماه 1394

هفتمین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران

هفتمین دوره جشنواره ستاره های برتر فن آوری، روز شنبه 15 اسفند ماه 94، با حضور جمع زیادی از فعالان صنعت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و مدیران عالی رتبه دولتی و بخش خصوصی، در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از فعالان عرصه فن آوری، کتاب تاریخ 50 سال فن آوری در ایران با عنوان 7+50 به همت گروه تکنولوژی و مارکتینگ ICTAGE گرد آوری و معرفی گردید.

در این جشنواره با رای هیات داوران و بر اساس نتایج به دست آمده از اسناد، مدارک و نتایج حاصل از نظر سنجی صورت گرفته به سبب حضوری مستمر و سرمایه گذاری گسترده در بازار فن آوری اطلاعات و ارتباطات ایران، نشان ستاره برتر فن آوری سال 94 به شرکت دات کام اعطا گردید. همچنین نشان زرین ستاره پرستیژ به جهت ضریب نفوذ بالا و شتاب رشد یکساله و تندیس زرین ستاره محبوبیت به دلیل کیفیت بالای محصولات و جلب رضایت کاربران، به شرکت داده پردازی تراشه کاو امروز (دات کام) اهدا گردید.

جشنواره ستاره های فن آوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت ها، خدمات و کالاهای ارائه شده در بازار فن آوری اطلاعات و ارتباطات از سوی مرکز ICTAGE و با شعار یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فن آوری ایران، هر ساله در اسفند ماه برگزار میشود.

گالری تصاویر

D2
B2
C2
A2
F2